Критерії оцінювання здобувачів освіти

Компетентнісна освіта орієнтована на формування практичних умінь, цінностей і життєво необхідних знань учнів.
Оцінювання ґрунтується на позитивному принципі – головне враховується рівень досягнень, а не помилки.

➤ Мета навчання

  • Вільне володіння державною мовою;
  • Уміння спілкуватися рідною та іноземними мовами;
  • Математична, природнича і технічна грамотність;
  • Інноваційність і креативність;
  • Екологічна свідомість;
  • Цифрова грамотність;
  • Уміння навчатися впродовж життя;
  • Громадянські, соціальні та культурні компетентності;
  • Підприємливість і фінансова грамотність.

🔍 Основні функції оцінювання

  • Контролююча – визначає рівень знань та готовність до нового матеріалу;
  • Навчальна – сприяє закріпленню й систематизації знань;
  • Діагностико-коригувальна – допомагає виявити й усунути прогалини;
  • Стимулювальна – формує позитивну мотивацію до навчання;
  • Виховна – розвиває відповідальність, самоконтроль і рефлексію.

✔️ Критерії оцінювання

  • Правильність, логічність і обґрунтованість відповіді;
  • Повнота, глибина, системність і гнучкість знань;
  • Сформованість умінь і навичок;
  • Уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати;
  • Творчість і самостійність.

📄 Види оцінювання

  • Поточне – визначає рівень засвоєння матеріалу (опитування, тести, письмові та творчі роботи);
  • Тематичне – узагальнює результати вивчення теми;
  • Семестрове – базується на тематичних оцінках;
  • Річне – визначається на основі семестрових оцінок;
  • ДПА – державна підсумкова атестація.
Критерії оцінювання НУШ
Критерії оцінювання